Kumst
Údolní 19
602 00 Brno
20000 Kč (za skupinu)
Ivana Starečková
ivana.stareckova@prototypci.cz
tel.: 731 157 919
Zá(zraky) města – jak s dětmi objevovat místo, kde žijí
Co nás může naučit místo, kde žijeme? Proč je město skvělá učebna? Jak dostat podnikavost a kreativitu mimo budovu školy? Tento interaktivní a hravý seminář kombinuje výchovu k podnikavosti s místně zakotveným učením. Ukážeme si praktické způsoby, jak využívat okolí školy v různých předmětech, a inspirujeme se k tomu, proč a jak učit o místě, kde žijeme. Podpoříme podnikavost žáků, aby se stali spolutvůrci svého okolí.
Kumst
Údolní 19
602 00 Brno
20000 Kč (za skupinu)
Ivana Starečková
ivana.stareckova@prototypci.cz
tel.: 731 157 919
Mohlo by se vám líbit
. tektoparty | procházka v krajině a s krajinou
Představte si tělo Země jako dynamickou a neustále se měnící choreografii, jejíž pohyby se vtiskli do tvarů krajiny. Umělecký projekt tektoparty vás zve k prozkoumání jejích cest. Tato participativní exkurze propojuje obory geologie a umění a nabízí jedinečný pohled, díky kterému můžete vnímat Zemi novým způsobem.
(Ne)svobodná tvorba
Workshop pro žáky 9. tříd a studenty SŠ: seznámení se se zakázaným uměním a pochopení toho, jak politika ovlivňovala kulturní prostředí za normalizace.
#buďjamák – univerzita 1. věku
#buďjamák je cyklus seminářů a workshopů pro středoškoláky. Tento volnočasový program je „laboratoří“, ve které zkoumáme způsoby, jak o divadle přemýšlet, vést dialog a jak divadlo dělat.
16hodinový kurz: Úvod do Filozofie pro děti
Základní kurz, který vás provede programem Filozofie pro děti. V kurzu pracujeme max. s 10 účastníky, s kterými postupně přicházíme na to, co to koncept filozofování znamená a jak je vhodný pro výuku. Program Filozofie pro děti není metoda, kterou bychom vám snadno mohli předat. Cílem je pochopit tento program jako zahájení cesty, na které se budeme věnovat poctivému myšlení.
3D Scan
V rámci workshopu se účastníci seznámí se základní problematikou a druhy vytváření digitálních objektů a vyzkouší si fotogrammetrii v praxi.